** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

نظر سنجی

بر اساس نظر سنجی ای که از بین اعضا وافرادی انجام گرفت

 نتایج زیر به دست اومده حالا دوست دارم نظر شما رو هم در

 این باره بدونم اگه میشه برام بنویسین

(من خودم به شخصه نمیدونم چی باید گفت)::::

اگه یه دختر وپسری با هم دوست با شن وعاشق و

دیونه هم اگه دختره بمیره پسره چی کار میکنه....

                            

1- معشوق هرگز در دل عاشق و از دیده اون نمی میره...

2- قشنگیه عشق به همین هجران و نرسیدن هاشه

3- می خواهم تا آخر عمر خانه نشین خیال تو باشم وبه یاد رفتنت مثل ابرها بغض کنم

4- اینو نمیدونم...ولی اگه بر عکسشو از من بپرسین میگم:دختره دیوونه می شه....

5- این که پرسیدن نداره...هر زمان عشقی و یاری دیگر

6- احتمالا پسره می ره و خودش رو می کشه تا بره پیش دختره!!!

۷-مردها مگه معنی عشق رو هم بلدن؟مگه عشق براشون مهمه؟ مگه میدونن

    دوست داشتن یعنی چی؟؟؟

8- خب یه مدتی سر درگمه ولی بعدش..."این نیز بگذرد..."!

9- مشکی رنگ عشقه و از فردا بره دنباله یه دختر دیگه البته با تریپ مشکی

10- این طور که پسرا پیش میرن پسره میره با یه دختره دیگه دوست میشه

11-خدا اون روزو برای کسی نیاره که خیلی سخته اگرم اورد یه صبر ایوبی هم بهش بده

12-مرگ همسایه نزدیک ماست گاه زودتر و گاه دیرتر بالاخره یک شب مهمون

     خونه ما خواهد شد ....از دست دادن عزیزان بخصوص وقتی در غالب عشق باشه

      تلخ وسخت است ..ولی گلهای پاک خدا در گلستانش جا دارند ..ما باید صبر داشته

       باشیم ...دل به خدا بسپاریم و برای آرامش روح از دست رفته آرام باشیم....

        آرام باش ای دل .....خدا با ماست

13- معلومه تا یه مدت گریه و زاری می کنه.یه مدت که گذشت یه دختر دیگه

     می بینه و یادش می ره که عشقی هم وجود داشته


14- به نظر من که هیچکاری نمی کنه یه 2-3 هفته حالش بده اونم چون

     دلش تنگ میشه بعدم فراموش میکنه خیلی راحت . انسان فراموشکاره .

15- خدا نکنه این اتفاق واسه هیچ کسی بیوفته اگه بیوفته باید صبر کنه.......غیر

      از صبر کار دیگه ای نمی شه کرد............و توجه به این نکته که گذر زمان خیلی

      چیز ها رو عوض می کنه حتی می تونه عشق های پر رنگ رو کمش کنه

16- بستگی به پسر داره ... شاید پسر دیگه تا آخر عمرش نتوانه دختر را فراموش

      بکنه ... و زندگیش تباه بشه ... و یا حتی پسر از غصه و دوری دخترک بمیره ...

      خلاص بشه ... ولی امیدوارم هرگز برای کسی همچین اتفاقی نیفته

17- بستگی داره که عشقش،عشق باشه ..نه اینکه یه عادت شده باشه..به

     نظر من عاشق واقعی خیلی کم پیدا می شه..ولی با مردن دختر ،پسر

      تا زمانی که..زنده ست هزار دفعه می میره و زنده می شه..خدا هیچ

     وقت اون روز رو نیاره که 2 تا عاشق بخوان از هم جدا بشن..آمین....


18- پسره یه مدت ریش میذاره..تیریپ غم میذاره..بعد خیلی ساده، همه

      چیز فراموش میشه و یه دختر جدید واسه دوستی.( این در شرایطیه که

      همزمان با دوست مرحومش دوست دختر دیگه ای نداشته باشه)


19- یکی از خصلت های واقعن مثبت آدمیزاد اینه که با گذشت زمان میتونه

       به سخت ترین شرایط عادت کنه و زندگیش جریان داشته باشه. هرچند که

      طول این مدت و میزان عادی شدن در آدمهای مختلف متفاوته

دل شیشه ای

خدایا من دلی چون شیشه دارم

میان باغ ایمان، ریشه دارم

حفاظت کن دل چون شیشه ام را

که اطراف دلم صد تیشه دارم

گذشتن

 

بُگذارید و بگذرید


ببینید و دل مبندید


چشم بیاندازید و دل مبازید

که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت

امام علی (ع)

منم دارم یاد می گیرم

  آنچه درباره زندگی آموخته ام

      در یک کلمه خلاصه می شود...

       میگذرد...روبه روت فرداست.

                     

تو خوب بشو ....

برای خوب شدن هیچ وقت دیر نیست. 

 حتی وقتی بدی تا روی سرت رو گرفته

قدر آیینه

تا که بودیم نبودیم کسی           کشت ما را غم بی همنفسی

تا که رفتیم همه یار شدند           خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر ایینه بدانیم چو هست             نه در آن وقت که اقبال شکست