** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

خدا جون من تسلیم

راست میگم دیگه تسلیمه تسلیمم .دیگه فهمیدم که

 

 هر چی تو بخوای همون میشه . دیگه متوجه شدم

 

 که نمیشه با تقدیر مبارزه کرددیگه ایمان آوردم که

 

 تو تنها ترین قدرت مطلق جهانی . خداجون تسلیم 

 

خداجون دیگه دارم کم میارم . دیگه دارم زانو میزنم .

 

 خدایا راه رو تو نشونم بده . آخه من که توی این دنیای

 

 به این بزرگی به یه امید که بیشتر زنده نبودم .

 

 شاید امیدم نا امید شده  ولی من با وجودت هیچ

 

موقع خودمو نا امید نمی بینم . خداجون من که

 

 میدونم از پس هر کاری برمیای واسه همین اینقدر

 

 صدات می کنم . اگه تو هم تنهام بذاری اونوقت

 

من با کدامین امید باید زندگی کنم . خداجون تسلیم .

 

خداجون احساس می کنم که دارم تو خودم مچاله

 

 میشم . احساس می کنم تموم دنیا رو سرم اوار میشه .

 

احساس می کنم هرلحظه دارم به مرگ نزدیکتر میشم .

 

 احساس می کنم دارم از درون نابود میشم . خداجون

 

 تسلیم . خداجون می خوای امتحانم کنی ؟! باشه

 

حرفی نیست . می خوای ضعفمو بهم نشون بدی ؟!

 

 قبول، ولی خداجون داری خیلی سخت می گیری ؟!

 

 می ترسم نتونم تو امتحان قبول بشم شاید هم تا

 

 حالا رفوزه شدم خداجون هوامو داشته باش .

 

                     خداجون من تسلیم 

 

 ولی تو رو به یگانگیت قسم ، تو رو به بزرگیت قسم ،

 

 تو رو به خودت قسم ، تورو به حرمت تموم کسانی که

 

دوستشون داری قسم ، خداجون کمکم کن بدون تو و

 

کمک تو نمیتونم دووم بیارم .خداجون میدونم صدامو

 

 میشنوی ولی منتظر جوابت می مونم .