** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

شیرین باش

تجربه ثابت کرده که : 

 

 

 « یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه.» 

 

 

مگه نه؟ ؟؟ ؟؟؟ ؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام
آره خیلی حرف قشنگی زدی درسته زندگی همینه، ولی می دونی من چه دردی دارم درد خیلی بد ازدوجا کردم و بچه دارم و عاشق شدم خدا کمکم کنه دیگه بریدم اگر راهنمایی داری برام بفرست ایمیل را برات گذاشتم بگو چطور دیگه عاشقش نباشم همش باهاش حرف می زنم هر چه می خوام دیگه حرف نزنم نمیشه قلبم درد می گیره تو راخدا یکی به دادم برسه

وصال شنبه 30 مهر 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://vesal786.mihanblog.com/

سلام
یه پایان شیرین بهتره!

حسین چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://hnbr.persianblog.ir

____♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

آپم بدو بیا بدووووووووووووووووووووووو
بدو دیگه ...
منتظرم ....
هنوز که نیومدی
نمیخواد نظرمو بخونی فقط بیا بدووووووووووووووووووووووو


[گل][گل][گل]

مرتضی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://mortazamat

بهش بگید همین روزا توی دلم میکشمش خدا نیاره انروزو بیرفته چشمم توی چشش دیوونه بود امامنم دیوونه تر از عشق او قلبمو زد بنامشو پر زدو رفت از اشیونه

مری شنبه 23 آذر 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

واقعا عزیزم حرف خوبی زدی من زندگی سختی داشتم و جدا شدم پایان تلخی داشت ولی بهتر از این بود که تلخی بی پایانی باشه.
خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد