** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

میلاد

 

.......عید مبعث رسول اکرم(ص)

بر همه شما دوستان مبارک.......

 

ویرانگرم....

   خدایا به خودت قسم که دیگه دلی ندارم

   سوخته دلی هست که اگر لایقش بدانی ارزومند لطف و کرم توست

    خدایا بهش بگو

    من خودمو تو پیچ و خم کوچه های عشق و دلتنگی گم کردم

   دلسوخته دلی هستم که در رویای یافتن بهشت تو در این کره خاکی دل به

   عشق کسی باختم که بیگانه با عشق بود

   بهش بگو از رویای عاشق دیروز جز ویرانه ای چیزی نمانده

   کاش  ویرانگرم بود و میدید که چطور منو به دست لحظه های درد سپرد و رفت !!

                                            

 

منتظرم...

 از نگام هنوز می خونی که به عشق تو اسیرم؟؟.....

هر چی دوست داری تو فکر کن ولی من بی تو میمیرم.....

 

آخه چرااااااااااا.....

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوری عشق تورو باور کرده

دل من خسته ازاین دست به دعاها بردن

همه ی ارزوها با رفتن تو مردن

 

عمر آدمی

عمر، رودخانه ای ست که هرچه می گذرد، عمیق تر می شود.

 وای بر آنکس که شناگری نیاموزد.

 

خسته ام.....

امروزدلم خیلی گرفته، اسمون دلم طوفانی

 طوفانیه،نمی دونم چرا خدا هر چی غم و

غصه هست می ریزه تو دلم؟ چی کار کنم

 با این دل واموندم؟

یه روزگاری هیچ غمی نداشتم اما.....

خسته شدم از این روزگار،از این

روزگار بی تو،پس کی می آیی؟ اخه

 تا کی باید منتظر باشم؟

 می دونم بر می گردی ، می دونم مال

خودمی ،ولی چه کنم که دلم راضی به این

جدایی نیست حرفای ناگفتنی برات خیلی

 دارم ولی بغضم نمی ذاره دلم خالی شه.

به خدا من نمی دونستم غم چیه؟

غصه چیه؟درد چیه؟دوا کدومه؟

تو یادم دادی درد چیه دوا کدومه..

به خدا دریچه قلبمو به روی همه بستم 

آخه فقط می خوام تو،تو دلم باشی،

همه می گن اون دیگه مال تو نیست،

همه می گن دلش جای دیگه است،

می گن که اون لایق عشق تو نیست

اما من قبول ندارم...

چون میدونم تو مال خودمییییییییییی

گنجیشگکم مگه نه؟ 

دوست

گویند:

دوست مانند آتشی است که شعله های آن

 هم نشینانش را گرم می کند.

اما من،

از آتش دوستیت بهره ای نبردم

جز آنکه دودت مرا کور کرد

 

 

...........

ما را که ز دردی دلمان لبریزست 

 در نزد دل ما غم عالم ریزست