** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

جعبه مداد رنگ

  جعبه مداد رنکی

 

 دوازده تا بودن، دوازده تا رنگ و وارنگ، دوازده تا دراز و کوتاه.

 

 آبی از همه کوتاه تر بود ،گفت: من آسمونم، من دریام، چشمم ...

 

 قهوه ای و کرمی با هم گفتن: من خاکم، تنه درختم ...

  

 سبز هم کوتاه بود ، گفت: من درختم، برگم ...

 

 قرمز گفت: من گلم ، لبم ...

 

 نارنجی گفت: من خورشیدم ...

  

  . . . . . .

 

  . . . . . .

 

 سیاه گفت: من شبم، تاریکی ام، سایه ام ...

 

 سفید اما هیچی نگفت. از همه بلندتر بود . . . حتی یک بار هم تن تیز مداد

 

 تراش لمسش نکرده بود ...

شهادت امام علی

                                        تلاوت قران

yad begiram

      پیامبر اکرم (ص):

 

از خواندن قرآن غافل مشو ؛ زیرا قرآن دل را زنده می کند و

 

 

 از فحشا وزشت کاری و ستم بازمی دارد . 

 

 

                                           شب های قدر

 

    پیامبر اکرم (ص):

 

 

 هر کس شب قدر را احیاء بدارد ، تا سال آینده عذاب از او

 

 برداشته می شود . 

  

بخشش

  دیگران را ببخش ،نه به این علت که

 

                           آنها لیاقت بخشش تورا دارند،

 

  به این علت که تو لیاقت

 

                           آن را داری که آرامش داشته باشی.