** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

اشتباه

 

تو کل زندگیم فقط یه اشتباه کردم و 

 

 

 اونم تکرار اشتباهاتم بود. 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

امروز یه روزه دیگه یه روز!اون کسی که رویش حساب باز کردم فکر کردم دوسم داره یه عالمه دوس دختر داره اومدم از جلوش رد شدم داره به دختره شماره میده تا منو دید خندید گفت به! کثافت میخواست به من شماره بده !جلوی من خودشو پاک نشون میده یه جوری رفتار میکنه انگار تنها عشقشم اما بعد میره به همه ی دخترا شماره میده بی شعور! حتی به دوستم هم متلک انداخته فرض کن چه پسری هستش!با دوستم منتظر اتوبوس بودیم یه اتوبوس اومد بعد دوست نزدیکم توش بود سریع بهش گفتم اما بعد پیاده شدم پسره ی عوضی تو اتوبوس داش منو نگاه میکرد!چقد پر روهستن این پسرا!حالا بزار ازش چه انتقام شیرینی بگیرم!..........

ashegh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:17 ق.ظ http://godandloveandlife.blogfa.com

طبیعت آدما همینه، یه اشتباه میکنن اما ازش درس نمیگیرن و اونو بارها و بارها تکرار میکنن و این باعث نابودیشون میشه.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد