** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

روزگار

روزگاران بی وفایی میکند در جان من

 کوخ سنگی می فتاند هر دمی بر راه من

    میکند پشتش به من از روی کوته فکریش

   چون نداند میکند ویران ، اراده، خانه اش

 

ارامش

  مارتیناری کوک میگه:

« تنها تو می توانی که آرامش را در اندرون خویش سکنی دهی .»

                           

سلام به بهار

         هیچ زمستانی طولانی نیست،حتی اگر همه شبهایش یلدایی باشد.بهار می آید،با سماجت

             از پشت جوانه ها بر شاخه های ترد یاس،چسبیده به پای نازک پرنده ای بر شاخه

            خشک ودر بازی انگشتان دخترک در آب تنگ ماهی قرمز و در نجوای ناودان بر

           آسفالت شکسته  پیاده روهای شهرمان. بهار با همه جلوه های حیاتش می آید تا به

            زیستن سرمازده و زمستانی با شکوه زندگی ببخشد. در واپسین لحظه سال یادمان

            نرود قول و قرارهایمان  با خودمان،اگر پیام مهر ودوستی داریم هر چه زودتر

           فریادش بزنیم.

میدونم که همتون دیگه از شنیدن جمله سال نو مبارک حالتون به هم میخوره ولی

      *** سال نو مبارک ***

امیدوارم تو این سال همه شما به آرزوهاتون برسین گرچه من معتقدم که هیچ کس

 به آرزوش نمیرسه چون اگه اینطوری باشه که دیگه اسمشو نمیشه گذاشت آرزو

 درست میگم یا نه. . . . . .؟

    یه توصیه یه کوچکتر به عنوان عیدی به بزرگترا

    تو سال جدید خیلی ..خیلی خیلی

    مراقب افکارمون باشیم چون افکار

    تبدیل به گفتار و رفتار می شن و

    این دو هم شخصیت مارومی سازن...