** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

عید شده..؟

 امروز یک متن دیدم هر چند تکراری بود اما یک جور دیگه به دلم نشست شاید یک جور

 دیگه بهش نگاه کردم متن این بود ..

   خدایا بر داده و نداده و گرفته ات شکر

                     چون داده ات نعمت است 
                                   نداده ات حکمت است
 
                                              گرفته ات امتحان است

    پس بر هر سه شکر


به این فکر کردم که واقعا چنینیم ؟ چقدر به طور حقیقی بر داده و نداده ات شکر می کنیم

 چقدر بر گرفته ات صبر داریم خدایا خودت کاری کن که چنین باشیم .....

هر وقت از خدا مصلحت کارام و می خوام بی بر و برگشت جوابم می ده.......

چند شب پیش خواب دیدن که می خوام برم خونه خدا در حال رفتن بودم که...

خدا یا ما وقتی ماه رمضون تموم میشه یک نگاهی به پشت سرمون میکنیم ببینیم

 چکاره هستیم .مسلما تو اعمالمون هم کار خوب داریم هم بد .

خدا جون یک خواهشی دارم :

   <خدایا وقتی به کارهای خوبمون فکر میکنیم

     اون رو برامون کوچیک کن تا باعث

        خود پسندی و غرور و یا ریا نشه>

..پیشاپیش عیدتون مبارک نماز روزه تونم قبول..

شب قدر

  خدا رو شکر که این توفیق رو داد که ماه رمضانی دیگه و شبهای قدر دیگه ای رو درک کنیم ...

یادمون نره که قراره سرنوشت زندگیمون رو معلوم کنیم ...

قدر این شبها رو بدونیم ...

و یادمون باشه که همدیگه رو از دعای خیر فراموش نکنیم ...

بی نهایت ازتون التماس دعا دارم ...

 ازتون می خوام که با دلای پاکتون برای این رو سیاه هم دعا کنین

خوشبختی



خوشبختی توپی است که

                تا وقتی می غلتد به دنبالش می دویم و

                              وقتی که می ایستد به آن لگد می زنیم.

دوست داشتن

دوست داشتن یعنی

وفاداری تا وداع

 نه استفاده با ریا

 

هیچ وقت

شاید ما خدا رو فراموش کنیم

ولی خدا هیچ وقت

ما رو فراموش نمی کنه..

 

....

 

 نگاهت در زلال آب پیداست

 حضور فصل باران با تو زیباست

چگونه با دوبیتی از تو گویم

 سزاوار نگاهت بیش از اینهاست

 

پرنده

پرنده ای که عاشق توست رهایش کن

 بخا طر عشقش بر میگرده

 اما اگر عاشقت نباشه

 هرگز باز نمی گرده...