** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

وصیتنامه

وقتی که خاکم میکنن بهش بگید پیشم نیاد

 

بگید که رفت مسافرت بگید شماره ای نداد

 

 

یه جور بگین که آخرش از حرفاتون هول نکنه 

 

طاقت ندارم ببینم به قبر من نگاه کنه

 

 

دونه به دونه عکسامو بردارید آتیش بزنید

 

هرچی که خاطره دارم برید و از بیخ بکنید

 

 

نزارید از اسم منم یه کلمه جا بمونه

 

نمیخوام هیچوقت تنمو توی گورم بلرزونه

 

 

برو نمیخوام ببینی خونه ی من خالی شده

 

همدم من به جای تو ریگای پوشالی شده

 

 

اونکه میگفت میمرد برات دیدی راست راستی مرد

 

رفت و همه خاطرشم به خاطرت برداشت و برد

 

 

بهش بگید نشست به پات بهش بگید نیومدی

 

بگین هنوز دوستت داره با اینکه قیدشو زدی

 

 

نشونیه قبر منو بهش ندین خوب میدونم

 

میاد جای همیشگی سر قرار تو رودخونه

 

 

 

برو آتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره

  

   بزار واسه همیشه قلب من شل بشه با کلی خاطره