** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

..زیبا ترین بهار پایان انتظار است..

 

به نام خدایی که ابر ها را می گریاند تا گلها بخندند

خدایی که شقایق را آفرید پس تا شقایق هست زندگی باید کرد

امروز در آخرین روز از بهار سر سبز چشم انتظاری منم تموم شد

بهاری رو که با نا امیدی شروع کردم اما بازم خدا جون نخواست

 منو نا امید ببینه و در آخرین روز از اولین فصل منو تنها نذاشت

 و باز بهم امید داد، بهم نوید دوباره بودن،دوباره زیستن و.......

من که از چشم انتظاری بیرون اومدم خدا کنه

 هیچ کس تو دنیا چشم انتظار نمونه

                  خدا جونم شکرت

 واقعا راسته که می گن::

            ((زیبا ترین بهار پایان انتظار است))

گفتم...

 گفتم از عشق تو من خواهم مرد

چون نمردم

هستم پیش چشمان تو شرمنده هنوز

......

کسی را دوست می دارم ولی افسوس نمی داند

نگاهش می کنم اما نگاهم را نمی خواند

                

انتخاب دوست

برای دوسـتی کسـی رو انتخاب کن که انقدر دلـش بزرگ باشـه،

تا واسه ایـنـکه تو قـلبـش جا شـی،مجبـور نـشی

 خـودتو کوچـیـک کنی!

 

عاشق شدن یعنی...

               رفـتن و نرسیـدن!!!

                                        akhei

                                                         و در آخـر!!!

                                                              ei  bemiram barat

                                                                                        اینـه تـقـدیر عاشـق....

به پندار تو:

     جهنم زیباست!

         جامه ام دیباست!

             دیده ام بیناست!

                زبانم گویاست!

                     قفسم طلاست!

     به این ارزد که دلم تنهاست؟

خود قضاوت کن......

.......

 کودک بی تاب ذهنم باور ندارد آنچه را که می بیند!!!

 

***

آیا می دونید لذت زیر بارون بودن چیه؟؟

اینه که کسی اشکاتو نمی بینه...

به یاد بیار


به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستش داری وقتی ناامید شدی

به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی

به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه وقتی دلت خواست ازغصه بشکنه

به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته

به یاد بیار کسی رو که گنجیشکشو به امانت ازش گرفتی

به یاد بیار کسی رو که گنجیشکشو زیر پاهات له کردی

به یاد بیار کسی رو که پرهای گنجیشکشو پر پر کردی

  آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟

 

دنیای منی ..دیونه...

 

اگه می تونستم تو  دنیا  یه  چیزه  دیگه باشم

دوست داشتم اشک تو باشم

که تو چشمات متولد شم

رو گونه هات زندگی کنم

و رو لبهات بمیرم

تاریکی

 

 در تاریکی شب سه شمع روشن کردم

اولی برای دیدنت

دومی برای موندنت

سومی برای بوسیدنت

در آخر هر سه را خاموش کردم برای در

          ....آغوش کشیدنت....

زار دلموووو نگوووو به همه به جز گنجیشگکم...

 

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد

گنجشگکم...

از خدا خواستمت..نه از خودت..

اگه یه روزی ترو ازم بگیره هیچی نمیتونم بگم

 چون خودش ترو داد و خودشم گرفته..

اگه یه روزی نشه که دیگه باتو باشم ..

 میام اینجا فقط مینویسم:

خدا نخواست ما باهم باشیم...

ولی بدون اون روز روز مرگ عشق منه

 

...........

به هم که می رسیم

سه نفریم

من و تو و بوسه

از هم که جدا می شیم

چهار نفریم

تو و تنهایی .................. من وعذاب

تو رو به جون من نذار

نذار که بین من وتو فاصله طولانی بشه

نذار هوای عشقمون دوباره طوفانی بشه

نذار که دست روزگار خط بکشه رو آسمون

ابر غرور رو پس بزن تا بشکنه طلسممون

نذار پرنده ی دلت بشینه رو بام کسی

تو آسمون پر بکشه تا که به مقصد برسه

بهانه من

بگوکه گل نفرستدبه خانه من که عطریادتوپرکرده اشیانه من

توچلچراغ سعادت فروزبخت منی

به جای ماه توپرتوفشان به خانه من عزیزم

عزیزم به شوق روی تو من زنده ام خداداند

برای زیستن اینک? تویی بهانه من عزیزم

forget

 ما رو قاب بگیر تو ذهنت

که فراموشی یه ننگه!!