** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

رها کن این دل منو!!

      آخه چه جور دلت اومد 

تنهام بذاری و بری

آخه مگه حرفی زدم

زخم زبونی من زدم

آره همش بهونه بود

مسئله یار دیگه بود

دلت هوایی شده بود

کارم از کار گذشته بود

برو با یارت عزیزم!!

رها کن این تن منو

الهی صد سال بشه!!

عشق قشنگت عزیزم!!

اما یه قول بهم بده یارتو تنها نذاری

که مثل من اسیر بشه

آواره از خونه بشه

من یه قول بهت می دم

یه روز فراموشت کنم

قلبمو سنگیش بکنم

عشقتو خاکستر کنم

اگه یه روز خواستی گلم

کسی رو نفرینش کنی

بگو مثل من بشه

زجر جدایی بکشه

برو با یارت عزیزم!!

رها کن این تن منو

الهی صد سال بشه!!

عشق قشنگت عزیزم!!

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.frotel.com

www.frotel.com
آگهی استخدام

شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان برای فعالیت در سیستم «فروتل » از سراسر ایران نیرو جذب می نماید
کار در فروتل را به خانم های خانه دار، دانشجویان و کلیه افرادی که اوقات آزاد دارند و مایل به کار دوم نیز می باشند پیشنهاد می کنیم
علاوه بر اشتغال و درآمد زایی کاری مهیج و ساده می باشد و می توانید در فضای اینترنت یا خارج از آن برای فروتل کار نمایید
روشهای مختلف همکاری وجود دارد که پس از ثبت نام اینترنتی به اطلاع شما خواهد رسید
حتی اگر فعلا تصمیم به کار ندارید می توانید صرفا فرم ثبت نام را پر نموده و از روشهای کار در فروتل اطلاع کسب نمایید و یا به آشنایان و دوستانی که دنبال کار هستند پیشنهاد نمایید

برای ثبت نام و مشاهده اطلاع بیشتر کلیک نمایید
http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد