** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

بشم نشم

بشم واشم از این عالم بدرشم  

 

بشم از چین وماچین دورتر شم   

 

بر دلدار پیغامی فرستم  

 

که این دوری بسه یا دورتر شم! 

 
نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

نوشتت قشنگ بود! :-) میخوام یه درد ودل کوچولو کنم باشه؟ امروز کسی هم من اونو دوس داشتم و هم اون منو دوست داشتو دیدم .کلا بگم با هم هیچ حرف نمیزنیم ولی همدیگرو دوس داریم اون وقتی منو دید سریع عکس العمل نشون داد!منو به دوستاش نشون داد بعد از دو دفعه رفت وآمد آقای دیوونه فکر من دوباره میام ببینمش اومد نزدیک جایی که من هستم اما من دیگه نیومدم ضایع شد! تمام مدت روش به من بود که کی میام! بعدش رفت ناراحت شدم اما وقتی منو دید خوشحالی رو تو چشاش دیدم! من خیلی دوسش دارم خیلی! خدایا منو به اون برسون!آمین

maryam شنبه 16 آذر 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

نوشته هات زیبا هستن ولی یه سوال داشتم
اگه کسی خیلی شدید عاشقت باشه از همه چیزش هم گذشته باشه همه جوره ثابت کرده باشه دوست داشتنش رو، و البته بهش هم خیلی نزدیک باشی و باهم رابطه نزدیک داشته باشیم، آیا ممکنه از عشقش سرد بشه؟

پسر عاشق شنبه 14 دی 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://mylove1takeh.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری ب منم سر بزن اگه خوشت اومد تبادل لینک میکنیم
منتظرت هستم

رها شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://http//kolbadostiraha.blogfa.com

سلام وب بسیار زیبایی دارید موفق باشید به منم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد