** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

عقل

عقل بیهوده سر طرح معما دارد   

 بازی عشق مگر شاید و اما دارد 

  

 در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست 

  آینه از امروز تماشا دارد 

 

  نفس سوخته دارم به شتابید ای خلق 

  قطره ای قصد نشان دادن دریا دارم 

 

 عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت 

  چه سخن ها که خدا با من تنها دارد  

نظرات 6 + ارسال نظر
Alone Lover_AMIR.R یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.alone-lover18.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وب خیلی خیلی خیلی خیلی جالبی داری
اگه قابل دونستی به کلبه تنهایی ما هم یه سری بزن
منتظرم
بای

بانوی تنهایی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.darknesswithin.parsiblog.com

کجایی
با که هستی ..
ولی
باران که می بارد ..
هوا
بوی تو را دارد ..

[ بدون نام ] یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

دلخراش است که عاشق به مرادش نرسد
درپی عشق بسوزدوبه یارش نرسد
فرشته دوست دارم
بفهم

MIM یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

نمیدونم شما تا حالا با چنین موقعیتی برخورد کردید یا نه ولی من تو زندگیم این داستان برام اتفاق افتاده
میخوام شما راه حلی پیش روم بزارید : من یک دختر 14 ساله هستم که عاشق پسری 21 ساله شدم 2ساله که عاشقشم سه ماه بیشتر نگذشته بود که متوجه شدم عاشق دختر دیگری هست اما هنوز عاشقش هستم دختره از اون دخترایی هست که خیلی خاطر خواه داره ولی پسری که من دوستش دارم من اولین کسی هستم که عاشقش شده چون اصلا قیافه نداره تازه عشق من با اون دختره کاملا با هم تفاوت دارند اما من و عشقم انگار برای هم ساخته شدیم هیچ کدوم از خانواده پسره حاضر نیستن که با اون دختره ازدواج کنه اما از اونجایی که خواهر و دختر عمو وپسر عمو دختره از قضیه ی من خبر دارن سعی میکنن من رو تو دلش جا بدن خود پسره تایید کرده که من از همه جهت از دختره بهتر هستم اما میگه که دست خودش نیست عاشق دختره هست حالا جایی داستان جالب میشه که یه پسر دیگه عاشق اون دختره هست و شنیدم همدیگه رو خیلی دوست دارند من این وسط منتظر باشم یا نه؟ بخدا خیلی دوستش دارم اما حس میکنه اختلاف سنیمون خیلیه / به خدا اگه گریه نکنم براش خوواب نمیرم؟ اما اون میگه تو مثله خواهرمی؟ تموم غرورمو براش له کردم اما....
خیلی دوست دارم نظرتون رو بدونم دوست عزیزم اگه میشه این مطلبو بزار تو سایتت تا افرد بیشتری راهنماییم کنن

سودا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sevda2006.cov.ir

درکنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کسی جای دراین کلبه ویرانه ندارد

دل را به کف هر که نهم باز پس آرد
کسی تاب نگهداری دیوانه ندارد

منتظرتم

داریوش دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://dariush12.blogfa.com

سلام ولاگتون خیلی جالبه اگه خواستی همدیگرو لینک کنیم به وبلاگ من سر بزن و تو نظرات بگو خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد