** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

عاشق باش

         آنان که عشق خود را بروز نمی دهند  

 

                    عاشق نیستند

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سینا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 01:16 ق.ظ http://itis.secret

چه طور دلت اومد که اینو بگی؟
نمی تونم! الان نمی تونم این رو بهش بگم. سختی اش یک طرف، عشقمم یک طرف.
می ترسم اگر بهش بگم از آینده اش بیفه. راستش من گرچه عاشقم ولی مطمئن نیستم که لایق اون باشم. یعنی مطمئنم که ارزش محبوبم خیلی بیشتر از این حرف هاست که من بتونم الان از پسش بر بیام. می دونم که در آینده می تونم اونقدری خودم رو بالا بکشونم که حداقل ارزش یک تار موش رو داشته باشم، ولی تا اون موقع ترجیح می دم که عشقم رو بهش ابراز نکنم.
ولی همیشه این کابوس عذابم می ده، که نکنه اون از من بگذره یا حتی اصلا به من فکر نکرده باشه، یا اینکه عاشق یکی دیگه بشه
:(((((

عاشق تنها جمعه 6 آذر 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام.وبلاگت عالیه.اماخیلی دلت خوشه کی به مااهمیت میده؟که بخوادبه عشقمون اهمیت بده!

از یادها رفته جمعه 11 دی 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

من سه سال تصادف کردم نغاعم صدمه دیده پسری25 ساله هستم سه ساله به عشق یه نفر روزا را سر میکردم دلم خوش بود که اونم منو میخواد بلاخره بهش گفتم که ای کاش نمیگفتم داغونم همین....فقط ارزوم مرگه...

عبدالله دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.asheghan2ah.blogfa.com

سلام عزیزعاشق
این بخش ازبغیه خیلی عالی بود
ازوبلاگ من هم دیدن کن

نگین چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

کاش یکی می فهمید...
خیلی بدی که همچین حرفی زدی...
من دیوونشم واقعا دیوونشم ولی بهش نمی گم... می خوام خودش بگه ولی اونم از من مغرور تره...کاش خودش می فهمید دوسش دارم...

عباس سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://bedonbalemohabat.blogsk.com

ولی من میگم، بعضی ها عاشق اند ولی هنوز یاد نگرفتند از دیوار خجالت بگذرند. مگر اینکه شما هرکه نتواند ابراز عشق کند، عاشق ننامید

ایلین یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

من 5ساله خودمو درگیره عشقی کردم که حتی نمیبنمش طرفو..اونوقت چطوری برم پیشش اعتراف کنم؟؟
اگه دلش پیشه یکی دیگه باشه چی؟؟؟
وااااااااااااااااااای نه خدا جون..اون ماله منه فقط...
دعا کنید برام...
دوبار تا حالا خودکشی کردم به خاطرش...نمیخوام سه بار شه..

Asma سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

Eshgh ra dar pastouye khane nahan bayad kard

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد