** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

همسرم

  همسر خوب مانند عصای محکمی است که انسان  

 

    می تواند در سنگلاخ زندگی  به ان تکیه کند. 

                  

                        مگه نه؟.....

نظرات 8 + ارسال نظر
وصال دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 11:16 ق.ظ http://ghame-tanhaei.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
آره درسته عصای محکم
ولی این عصاها تو این دوره زمونه همشون شکننده شدن

ღیه کوچولو و آقاییش شنبه 25 مهر 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام سر بزن:)

مریم یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 09:14 ب.ظ

کاش می شد با اونی که دوست داریم بمونیم برای همیشه من و همسرم همدیگر رو دوست داشتیم و عاشق هم بودیم هستیم اما خونواده ی اون نذاشت چون اونا عرب هستن و ما فارس. ولی تعصبات اونا رو نداره. تهران بود .از همه بدتر اینکه من یه ازدواج ناموفق داشتم تو سن 17 سالگی و اون هم یک نامزدی ناموفق داشت. اونقدر اومد سراغم تا عاشقم کرد کاش عاشق نمیشدم بعد از دو سال زندگی از هم جدا شدیم و حالا براش یه زن گرفتن و اون هم باید بره وگرنه اون دختره بدبخت میشه اما من هرگز اجازه ندارم زنش بشم. اون هم خسته شد دو سال زجرش دادن. حالا من موندم درد دوری و عشق اون. بهش گفتم بهم زنگ نزنه و حتی اس ام اس هم نده. قسمش دادم و اون همیشه به حرفم گوش میکنه و خودم هم دارم با نفس و روحم میجنگم. دست به تلفن میبرم اما زود دستم رو برمیدارم. اشکم بند نمیاد. عشق زود میمیره

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

******سلام تولد ۲سالگی وبلاگمه..نمیخوایین سر بزنین؟..منتظرم حضورتون هستم:)****

پانته آ جمعه 1 آبان 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://287344.blogsky.com

موافقم حتما همینطوره .

عباس سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://bedonbalemohabat.blogsky.com

آره. این طور هست. به شرط اینکه بتونی بفهمی تکیه گاه چیه؟
تکیه گاه خوب به چه تکیه گاهی میگن؟
تو این جامعه هر دختر و پسری که که خودش رو مد روز کرده باشه یا خوشگل کرده باشه کرده باشه، می شه تکیه گاه. این دو تا چیز رو می رسونه. 1- اینکه جامعه کمبود محبت داره (اکثر جوانان) و هر دختری که بهش چشمک زد رو تکیه گاه خوب می دونه.
2- اینکه اینقدر در مورد این مسائل بحث نشده که دختر و پسر تکیه گاه خوب رو نمیشناسند.

و البته در این بین دختر و پسری که واقعا شایستگی تکیه گاه خوب رو دارند، در اینجا حقشون ضایع میشه

پویا یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

سلام.خوبی؟وبلاگت واقعا جالبه من کشته مرده این وبلاگ های عشقولانه هستم.به منم سر بزن و اگه موافق تبادل لینک هم هستی خبرم کن.

من چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد