** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

گذر تلخ ..

گاهی چه دیر میفهمیم 

 

 

و چه زود از دست میدهیم 

 

 

و چه ساده فراموش میکنیم 

 

  

اما همواره تلخ میگذریم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.farshad1370.blogfa.com

سلام
مطالبت عالیه
یه سری هم به من بزن

... دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
دلم پر از درد شده پر از حرفهایی که دلم میخواد بهش بگم ولی نمی تونم دلم می خواس با نگاهم بهش بگم دوسش دارم اما نفهمید دلم می خواس برم نزدیکش یه عالمه نگاش کنم اما نشد ولی کاش واقعا دلامون مهربون بود و زود همه چیز رو می فهمید دلم میگه از اولم دوسم نداشته حالا من موندم یه عالمه عشق بی پاسخ
حرفهای وبت خیلی قشنگن

نسرین نصف جهان دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

من همیشه وقتی دلم میگیره بهتون سر میزنم...............................برام دعا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد