** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

نامرد

یکی را دوست می داشتم ولی دادگاه زندگی مارا محکوم

 

به جدایی کرد. می خواستم برای از دست دادنش اشک

 

بریزم ولی تمام اشک هایم را برای به دست آوردنش

 

ریخته بودم از خدا می خوام توان این را به من بدهد که

 

 یک بار فریاد بکشم :      

 

                               نامرد

 

نظرات 16 + ارسال نظر
نادیا چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://shideh366.blogfa.com

سلام
وب زیبایی داری
نامرد زیاده ولی تو مرد باش
موفق باشی
به من هم یه سری بزن

مانیا جمعه 28 تیر 1387 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

.............................................
..........*I?U**I?U**I?U*..........
..................*I?U*...................
..................*I?U*...................
..................*I?U*...................
..........*I?U**I?U**I?U*..........
.............................................
.......*I?U*..............*I?U*.......
...*I?U**I?U*.....*I?U**I?U*....
.*I?U*....*I?U*.*I?U*....*I?U*..
.*I?U*.........*I?U*..........*I?U*..
..*I?U*...........................*I?U*..
...*I?U*.........................*I?U*...
......*I?U*.....................*I?U*......
........*I?U*...............*I?U*........
...........*I?U*.......*I?U*...........
..............*I?U**I?U*..............
..................*I?U*..................
............................................
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*........
.........*I?U*..........*I?U*.......
. .........*I?U**I?U**I?U*.........
............................................
سلام دوست خوبم.
وبلاگ زیبایی داری.
منم وبلاگمو تازه ساختم.
خوشحال میشم که پیشم بیایی.
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر مکن.
روز خوش.
بای.

yasi یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

ghashang bud!vali namarde tahesh kash chize dge bud chon adami ke in kararo karde bashe hich vaght nemige namard!!!

جواتی شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.maleham.blogfa.com

سلام خوبی

خیلی قشنگ بود

کمتر کسی پیدا میشه که معرفت داشته باشه

منتظر اپ بعدیت هستم

موفق باشی

فرشید دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
مطلب زیبا و جالبی بود
آپ هستم وقت کردی یه سر بیا
منتظرم
موفق باشی[گل]

زهرا سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام عزیز.خوبین.نوشته های خیلی جالبی دارین.خوشم اومد.منم آپم ومنتظر حضور گرم شمام.خوش باشین.

رجا پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://mm2.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون که اومدی
خیلی ها میگن زیبایی عشق به نرسیدنشه
خیلی ها هم میگن عشق را باید شست جور دیگر باید دید
خلاصه حرف های زیادی می زنند این مردم
اما ...

زهرا جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 12:56 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز.از اینکه بهم سر زدین ممنون .خوشحال شدم.من آپم و بازم منتظر حضور گرم شما هستم.شاد باشین.

پارسا جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://eshgh-tanhayi-marg.blogfa.com

سلام
فقط همین....

بهزاد تنها سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://be1roya.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری گونجشکم خودتی به من هم سری بزن

داش حسین که فراموش شده شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky

دوباره
درسهایم را دوباره خواهم خواند
و مشقهایم را ،‌ دوباره خواهم نوشت
شاید اشتباهی شده است
و من دوباره آغاز خواهم کرد
و از حالا تااکنون
فاصله زیادی است
این مسافت را ، هرگز نتوانستم طی کنم

زبیده دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام ,امروز هوس کردم سری به وبلاگا بزنم, شما منو نمی شناسین,من هم شما را.مطالبتون قشنگن,موفق باشین[گل][گل]


به نور می سپارمتان

mari یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

متن زیبایی بود. احساس کردم با تمام وجودم که از درون خودم این حرف رو زدم.
کاش می شد
موفق باشی.

محمد سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

امیدوارم هیچ وقت نامردی نکنید و نامردی نبینید
روزگاری مردی از محلی رد می شد ماری را دید که در آتش می سوزد او را نجات دادو تا زمان بهبود زخمهایش نگهش داشت زمانی رسید که مار خوب شده بود و می خواست برود ژیش مرد آمد و گفت من می خواهم بروم ولی قبل از رفتن می خواهم تو را نیش بزنم چون این طبیعت من است مرد بسیار ناراحت شد ولی مار گفت چون تو مرا نجات دادی به تو حق انتخاب می دهم هر جایت را بگوئی همان جا را نیش می زنم
مرد گفت بهتر است از دو سه نفر در این مورد سوال کنیم و مار قبول کرد با هم راه افتادند به رودی ژر آب رسیدند مار ماجرا را گفت رود جواب داد حق با مار است زیرا انسانها هم آب مرا می نوشند و هم کثافات خود را به آب می ریزند دومین نفری که سوال کردند درخت پیری بود درخت گفت حق با مار است انسانها در سایه من مینشینند و موقع رفتن شاخه های مرا می شکنند می خواستند سومین نفر را پیدا کنند و از او هم سوال کنند که دیدیند روباهی به سرعت در حال فرار است ماجرا را به او گفتند روباه گفت باید صحنه را مجددا برایم باز سازی کنید تا من ببینم این انسان چه طور مار را نجات داه آتشی روشن کردند مار همین که خواست خود را به آتش بزند روباه با اشاره به مرد گفت که سنگی را محکم به سر مار بزند مرد این کار را کرد و از نیش مار رها شد روباه به مرد گفت من در حق مار نامردی کردم ولی تو هیچ گاه در حق کسی نامردی نکن دوباره شروع کرد به فرار از آن طرف شکارچی اسلحه به دست از پشت درختها به مرد نزدیک شدو گفت در این دور و بر روبذاهی ندیدی و مرد سریع به طرف روباه اشاره کرد شکارچی سریع روباه را نشانه رفت و او را کشت
روباه در آخرین نفسش به مرد گفت نامردی در ذات بنی بشر است
نامرد..................

سودا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://sevda2006.cov.ir

دور نمی ورم ، دور نمی روم. زود بر می گردم، به نگاهت بسپار بدرقه ام کند، دور نمی روم ، فقط می روم تا در انعکاس چشمان خورشید، اندکی دنبال آب و آیینه بگردم برایِ سلام دوباره .


منتظرتم

نسرین نصف جهان دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام ....اما من دلم میخواد جلوی بابا و مامانم بایستم و بگم نامردا من هیچ وقت نمیبخشمتون......................نه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد