** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

شهادت امام علی

                                        تلاوت قران

yad begiram

      پیامبر اکرم (ص):

 

از خواندن قرآن غافل مشو ؛ زیرا قرآن دل را زنده می کند و

 

 

 از فحشا وزشت کاری و ستم بازمی دارد . 

 

 

                                           شب های قدر

 

    پیامبر اکرم (ص):

 

 

 هر کس شب قدر را احیاء بدارد ، تا سال آینده عذاب از او

 

 برداشته می شود . 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلاموصال عزیز
من هم این ایام شهادت رو به همه تسلیت عرض میکنم
خوب هستی معذرت میخوام که دیر میام
امیدوارم زود به زود آپ کنم و سر بزنم
راستی الان هم به روز هستم
موفق باشی

آصف شنبه 14 مهر 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://pishgoy.blogfa.com

سلام ..

من آخرین آپم را قبل از سفرم نوشتم..دارم میرم به سفر..مشهد

میخوام سفیر دلهای زیبای شما باشم..میخوام سفیر حاجتتون بشم..اگه منو قابل این

وظیفه مهم بدونین..

دعاهای زیبایتون..بیدار ماندن در این شبهای قدر..همه در درگاه خداوند قبول باشه

مثل همیشه به انتظار میمونم تا دل کوچکم را شاد کنی با قدمهای پر محبتت

یا حق

یا حق

سینا شنبه 14 مهر 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.rememeber.blogfa.com

سلام...
خوبی وصال عزیز
دعات قبول حق
امیدوارم که ما رو هم در یاد داشته باشی که یه کوچولو دعامون کنی....
البته چند روزی رو ایران نبودم واسه همین نشد که شب احیا رو بیدار بمونیم
ایشالله برا سال دیگه..
موید باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد