** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

روزگار

روزگاران بی وفایی میکند در جان من

 کوخ سنگی می فتاند هر دمی بر راه من

    میکند پشتش به من از روی کوته فکریش

   چون نداند میکند ویران ، اراده، خانه اش

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 06:09 ق.ظ http://ranjname.blogsky.com

معنی عشق آن چنان زیبا است که جز به معشوقی چون خداوند نتوان عشق را پیشکش کرد.
عاشقی که عشقش را به غیر خدای تقدیم کند َ به عشق جفاکرده است
از اینکه به وبلاگ رنجنامه تشریف آوردی و نظر دادی متشکرم

سینا شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://arezo-shirin.blogfa.com

سلام
دوست خوبم
من آپم ممنون میشم بهم سر بزنی
به امید موفقیت[گل]
___*#######*
___*#######III*
__*#####III######
__###III##########
_##III##############_________*####*
__##################_____*########## *
__###############ُ###___*#############*
___#################*_###############*
____#################################*
______######www.arezo-shirin.blogfa.com######*
_______#############################*
________###########################*
__________########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

حسین یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

آنقدر رسم وفا مرد که من میترسم
لیلی گر زنده شود یای ز مجنون نکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد