** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

تنها در میان تن ها

تنها در میان تن ها چه عاشقانه مانده ام

در بیهودگی انتظار پیوستن به توچه بی صبرانه مانده ام

چه خوانا دوریت را بر سر در خانه نوشته اند

و من در نخواندن ان چه پا فشارانه مانده ام

چه بسیار است دوریی ها ،فراموش کردن هاوگسستن ها

و من در این هم همه چه صادقانه مانده ام

رفیقان همه با نارفیقی خود رفتند

من هنوز با انان چه دوستانه مانده ام

من در پیمودن راه چه عاجزانه مانده ام

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اتش روح جمعه 30 تیر 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.vaangahrooh.persianblog.com

سلام به دوست خوبم...وب لاگ و...آنگاه روح ...بروز شد... حتما"بیا .به امید دیدارت در وب لاگ..و انگاه روح..در ضمن وب لاگت خیلی جالبه...موفق باشی.عشق سر اغاز همه چیز هاست....باهات موافقم.به منم سر بزن

اسمون ابی جمعه 30 تیر 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.notmenotyuthenwho.persianblog.com

سلام...وبت خیلی جالبه....اگه بیای و به منم سر بزنی ممنونت میشم.در ضمن بروزم.

حمید شنبه 31 تیر 1385 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.truelove.blogfa.com

دوست خوب و عزیزم

مطالبت زیبا و جالبه.


من هم اپ هستم خوشحال میشم تشریف بیاری. منتظر حضور سبزت هستم.

[گل][گل][گل]

چکیده ای از آپ اینده را تقدیم می کنم به شما:


مفهوم یک ازدواج برنامه ریزی شده یا عشق مهارشده ناخوشایند و حتی نفرت انگیز است. نظام ازدواج از پیش تعیین شده به شدت با باور اجبار ارتباط دارد.
چنین تصور می شود که یک " ازدواج خوب " فقط زمانی حاصل می شود که زوج ها برای ازدواج به دقت با هم هماهنگ شوند و بعد تحت حمایت خانواده های خود قرار می گیرند. پایه ریزی ازدواج بر اساس شور و هوس ، کاری غیر مسئولانه است و احتمالا به بدبختی و فلاکت انسان منجر می شود.

ساسان توکل پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز،
میشه بپرسم این شعر رو از کجا برداشتید؟ این شع رو من سالها پیش گفتم و متاسفانه امروز تو وبلاگ های زیادی بدون اسم شاعر یعنی من پخش شده، ممنون می شم اگر اسم من یعنی شاعر رو اضافه کنید.
ضمنا شعر رو ناقص آوردید. چند خطش جا مونده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد