** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

زندگی ازت شکوه دارم...مگر

     زند گی را دوسـت دارم به شـرط آن که...

                   .. ز..آن زندان نباشد

                        ..ن ..آن ندامت نباشد

                              ..د..آن در ماندگی نباشد

                                   ..گ..آن گورستان نباشد

                                               ..ی..آن یاس نباشد

                                                                             

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://memary.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین مخصوصا متن ادبی و عکس هاش من که خوشم اومد
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد