** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

با تو هستم ..با من باش

دستم را به تو می دهـم قلبم را به تو می دهم

 و شانه هایم که مپرس دیگر با من غریبه اند

و تمامی لحظه ها تو را می خواهند

 دستت را به من بده، قلبت را به من بده،

 سرت را به روی شانه هایم بگذار

و بگذار که عطر نفس هایت را میان همدیگر قسمت کنیم...

                                .... بازم خدا جونم شکرت....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد جمعه 2 تیر 1385 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.homejf.blogfa.com

هیچ وقت به خودت مغرور نشو .......
برگ ها همیشه وفتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن

به جای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن. به جای سیله اشکی که فردا برمزارم میریزی امروز با تبسمی شادم کن به جای اون متن های تسلیت که فردا برام می نویسی امروز با یک پیغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نیازم دارم نه فردا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد