** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

..زیبا ترین بهار پایان انتظار است..

 

به نام خدایی که ابر ها را می گریاند تا گلها بخندند

خدایی که شقایق را آفرید پس تا شقایق هست زندگی باید کرد

امروز در آخرین روز از بهار سر سبز چشم انتظاری منم تموم شد

بهاری رو که با نا امیدی شروع کردم اما بازم خدا جون نخواست

 منو نا امید ببینه و در آخرین روز از اولین فصل منو تنها نذاشت

 و باز بهم امید داد، بهم نوید دوباره بودن،دوباره زیستن و.......

من که از چشم انتظاری بیرون اومدم خدا کنه

 هیچ کس تو دنیا چشم انتظار نمونه

                  خدا جونم شکرت

 واقعا راسته که می گن::

            ((زیبا ترین بهار پایان انتظار است))

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.homejf.blogfa.com

سلام
پروانگی را شناختم و می خواهم پروانه باشم
بهار را دیده ام و می خواهم بهار دل باشم
وصال عشاق را دیده ام و می خواهم عاشق باشم
و سوختن شمع را نظاره گر بوده ام و می خواهم اشک باشم

سولماز پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

اگه میخواستم مجازاتش کنم
وادارش میکردم
همان قدر که من دوستش دارم
دوستم داشته باشه .....

عشقولانه(سید محمد صادق ) سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://smsshm.blogsky.com

سلام خسته نباشی از این که سایتم برای شما جالبم بود خوشحالم همچنین شما هم خیلی با سلیقه و شاعرانه هستین خیلی از شعرعها خوشم آمد دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد