** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

...........

به هم که می رسیم

سه نفریم

من و تو و بوسه

از هم که جدا می شیم

چهار نفریم

تو و تنهایی .................. من وعذاب

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوفه یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ..

جمله کوتاه ولی پر معنا نوشتی ..

موفق باشی ..

در پناه حق

علی رضا یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://baztabroh.blogsky.com/

سلام
خوبی فقط باید عرض کنم از مطلب فریبت برای لوگوی وبلاگم استفاده کردم امیدوارم که موافق باشی با تشکر

سعید سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

تن تو ظهر تابستون و به یادم میاره
رنگ چشمای تو بارونو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگی فرقی بازندون نداره
قهر تو تلخی زندونو به یادم میاره



من نیازم تو رو هر روز دیدنه از لبت دوست دارم شنیدنه


تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون می زنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگ های منه

تو مثه خواب گل سرخی لطیفی مثه خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد