** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

معنی عاشق شدن رو آخرش هم نفهمیدی

  نقشه هایی طلایی

قول های بی حساب وکتاب

قرارهای یواشکی

ساعت های پر تب وتاب

خیال کردم نباشی دنیا به آخر میرسه

اگه که روز بری سفر عمره من هم سر میرسه

بازی دیگه تموم شده به آخر خط رسیدیم

معنی عاشق شدن رو آخرش هم نفهمیدی

                                                        

                       یادش بخیر اون روزها که خواب رنگی میدیدم

                          من بودم و توبودی و  هزار تا وعده و وعید

                            قصه ما به سر رسیده دنیا به آخر نرسید

                                دل که پا بند تو بود از تو وعاشقی برید

                             بازی دیگه تموم شد به آخر خط رسیدیم

                             معنی عاشق شدن رو آخرش هم نفهمیدی 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد