** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

** درد دل عاشـق و معـشوق**

یه محیط گرم و صمیمی بین من و گنجیشکم

درد دل با گنجیشکم

 

     سلام دوستان

      امشب خیلی دلم گرفته بود گفتم برم یه یادداشتی بذارم

      امیدوارم هیچ کس تو زندگی غمی نداشته باشه 

      داستان زندگی من و گنجیشک کوچولوم خیلی قشنگه....

      کسی که منو از تنهایی در می اره گنجیشک کوچولومه

      اون به من خیلی چیزا یاد میده و کل حر فاشو می تونم تو یه جمله خلاصه کنم::

     اگه تو خونه نباشی منو گنجیشکا می میریم

   

    

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد جمعه 5 خرداد 1385 ساعت 08:06 ب.ظ http://avarehekavir.persianblog.com

وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی
منم وبلاگ دارم به وبلاگ من هم سر بزن

سعید چهارشنبه 24 خرداد 1385 ساعت 12:54 ب.ظ

باور کنید که شادی یک انتخاب درونی است و نهایتاْ این شخص شما هستید که آنرا انتخاب می‌کنید!
بی‌جهت اوضاع و شرایط و کمبود امکانات و امثالهم را دلیل غم و غصّه دایمی خود ندانید. حتّی در بدترین شرایط و حتّی در مواقعی که مصیبتها و بلاها از حدّ گذشته‌اند و هیچ‌کس امید و توان یک لبخند کوچک را ندارد ، شما هنوز هم می‌توانید مانند بمب شادی در دل اندوه منفجر شوید و مجلس را دگرگون سازید.

همانطور که خیلی مواقع غم یک انتخاب است ، شادی هم بسیاری از اوقات برگهء انتخابی است که از سوی شما در مقابل دنیا و اتّفاقات آن بر زمین کوفته می‌شود.

شمس پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://daftare-eshgh.blogfa.com/

سلام وب جالبی دارین به وب ما هم سری بزنین
با ارزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد